Timofey Shikolenkov
Marketing Director @ Audiomania
Moscow

Плюсы и минусы собственной веб-аналитики в интернет-магазине. Как "Аудиомания" живёт без Метрики и Аналитикса (практический кейс)

  • Auditorium: LOBBY
  • Category: Business
  • Section: E-Commerce

Description:

  • Зачем мы 10 лет назад создали собственную систему веб-аналитики
  • Современная веб-аналитика в мультиканальном мире (как по отношению к рекламным каналам, так и каналам взаимодействия с клиентом)
  • Главные преимущества нашей веб-аналитики перед традиционной
  • Идеально точный колл-трекинг без подмены телефонов и дополнительных расходов
  • Отслеживание онлайн-источников оффлайн продаж
  • Как сделать такие инструменты своими руками
О спикере

Timofey Shikolenkov

Marketing Director @ Audiomania
Moscow

Started up as a programmer. At the age of 17 (in 1992), was engaged in development and sales of software. Then, switched to PC, server and network servicing. In 2001, set up his first online store. Since then, he has conceived, launched and built up many projects. Since 2007 till present he has been leading the marketing unit of Audiomania, a company that has turned into an international group of companies with own production facilities in Europe during this period, and which now leads Russia’s market of high-quality audio and video engineering solutions. A “E-commerce veteran” (according to EWDN), a “guru of customer focus” (according to Netologia), a lead expert of the Institute of Internet Development, author of “Your online store from A to Z”.

Похожие доклады Похожие доклады

Похожие доклады