Digital-маркетинг

Лидогенерация

Привет, меня зовут Ксения Лакалина, я ген.директор агентства "ТемаКа". Мы приглашаем руководителей компаний, топ-менеджеров, интернет-маркетологов, специалистов по контекстной рекламе, веб-аналитиков и всех-всех причастных посетить секции «Лидогенерация» и «Веб-аналитика».

Вы хотите продвигать свой бизнес в интернете, но не знаете, с чего начать? Интересуетесь новыми сервисами и технологиями в интернет-маркетинге? Хотите узнать о самых свежих новинках в Яндекс.Директ и Google Adwords? С помощью каких каналов еще можно привлекать качественный трафик на сайт? Как отслеживать эффективность рекламы? Ответ на эти и другие вопросы на секциях «Лидогенерация» и «Веб-аналитика».

Известные эксперты из ведущих компаний поделятся своим опытом, последними новостями и важной информацией. У вас также будет отличная возможность пообщаться лично и задать свои вопросы. Мы вас ждем. Будет интересно!

E-mail: kseniya@temaka.ru
Facebook: kseniya.lakalina

Telegram: Ksy Lak


Roman Bulatov
CEO @ Colary
Ulyanovsk

Giving up contextual advertising. Limitations of MFO advertising, alternative steps:

- Minimizing the cost of the application through organics, resurrecting SEO;

- Micro adjustment of the work at marketing, SEO and production departments for the maximum result;

Speed means everything, day-to-day struggle for people.


Dmitry Burov
Evangelist @ myTarget (Mail.Ru Group)
Moscow
  • Remarketing using CRM data
  • Directly from subway to a cafe—local advertising
  • Personalization of advertising for offline retail
  • Look-alike technologies

Pavel Ivanov
CEO @ B2Basket.ru
Moscow

1. Avito Context System: a review of capabilities.

2. Requirements for feeds, promotional offer

3. Placement and rates management.

4. Misconceptions of Avito:

- useless non-convertible traffic;

- sells only substandard products;

5. Cases.


Natalya Litvinova
Consultant @ Independent Expert
Moscow

What can be automated, when it is better to automate and how to do it effectively.


New features of Yandex advertising tools that will help competently segment the Internet audience and customize an advertising campaign exactly to your target users.

Specific examples and recommendations for effective settings of your advertising. Abstracts of the report:

• Overview of the main trends of the market;

• Need for accurate focus on the audience;

• Yandex tools for solving this problem and recommendations for their application - new features of Direct, Ya.Auditoria, hyperlocal targeting;

• Examples of using these tools to solve various business problems;

• Recommendations for improving the effectiveness of your advertising.



Andrey Ivanov
CEO @ Neuron Ru
Kazan

- What offline measurement practices are now used?

- Why is it important to look at all retention channels as a whole?

- How to relate online users with their offline purchases, and vice versa.

- Some cases, and what you can do as early as tomorrow.



Where to go?

Succeed or not?

What is strategy?

What are its basic principles?

Do I manage, or I am being led?

How to evaluate the results?


Alexey Yaroshenko
Internet marketer @ SalesPark
Kaminsky

Vladislav Babinov
CMO @ MIXPLUS
Moscow

How to discover Blue Ocean in context?

How to catch a client prior his decision about searching where to buy so as not to compete for hot requests?

That is going to be the topic of my speech.


Konstantin Naychukov
Expert on contextual advertising @ eLama.ru
Moscow

- How to sale to those who is looking for your product at this very moment
- How to reach those who is not yet aware about your product
- How to alienate non-target audience and to cut down on your expenses

- How to sell more and do it more often with the help of contextual advertising


Александр Романов
СММ менеджер @ #Моментография
Ульяновск
1 Введение в инстаграм. Основные термины что можно продать через инстаграм ? 2 Оформление аккаунта; защита от взлома 3 Выведение аккаунта в топ поиска 4 Разработка контент-плана 5 Автопостинг 6 Защита от бана и блокировок 7 Запуск мобильного лендинга для трафика 8 Парсинг ца 9 Запуск массфоловинга и масслайкинга по ца 10 Размещение рекламы в тематических сообществах, биржах и у блоггеров 11 Поиск аккаунтов для продвижения 12 Поиск работы в смм 13 Что дальше? Путь к финансовой свободе и к своим мечтам