Бизнес

Электронная коммерция

Всем привет! Меня зовут Сергей Егорушкин. Я являюсь основателем клуба 100/% Natural E-commerce, а также куратором секции Электронная коммерция. В этом году мы собираем в нашей секции наиболее отличившиеся интернет-магазины, которые опишут свои кейсы. Это реальные владельцы бизнеса e-commerce, опыт которых будет полезен вам для того, чтобы дальше развиваться. Секция ориентирована на ребят, которые уже имеют свой интернет-магазин, либо тех, кто задумывался над его открытием, либо для представителей компаний, которые занимаются торговлей и рассматривают возможность открыть интернет-магазин в будущем. Доклады об электронной коммерции для владельцев интернет магазинов. Только проверенная информация от известных экспертов.

Мои контакты: facebook.com/sergey.egorushkin


Mikhail Mokeev
CEO @ M-cosmetics
Cheboksary

I will share the real experience of a warehouse launch (cell storage, pallet storage), will tell how we made people optimized and reduced errors, and how email marketing gave us 30% increase in sales.


Dmitriy Kantarovich
E-commerce Director @ kover.ru
Moscow

Stages of creating an Internet marketing strategy:

- Exploring the market

- Analyzing the company

- Performing competitive analysis

- Studying the target audience

- Analyzing the behavior patterns and customer purchases

- Creating a media plan

- Forming a sales plan

- Planning the organizational structure

Drawing conclusions and understanding why we need an Internet marketing strategy.



Anastasia Bogoslovskaya
Account Manager @ Yandex.Market
Moscow

Ksenia Rodionova
Head of platform development @ myToys.ru
Moscow

  • The pros and cons of external solutions.
  • How to calculate the effects of tools. Expectations and reality.
  • The pitfalls of integrations with examples: internal search, recommender system, A/B split testing and personalization

Evgeniy Chernov
Co-owner @ ParketMe
Moscow

How three singularities merged: a flooring seller, a seo-specialist and a evangelist

Pain and suffering. Mental transformation from service contractor to seller of goods.

Evolution of the idea. Building the processes: online store—own brand—production—show room and stocking materials

No more drama, just listen to your mama. Everything for traffic and conversion. How we nearly killed each other arguing about the needs of the target audience.

Challenges of building the service as the key to distinction from the competition.

Future plans—why we are going to prevail?


Olga Lukashevich
Chief Marketing Officer @ THStore.ru
Moscow
Marina Bykova
Charged Traffic Manager @ Quick Advertising
Moscow

Differences of contextual advertising for a single-brand.

Failed experiments with paid tools.

Marketing with offline activities.

PR for a brand.


Dmitriy Sverdlov
Founder @ blagochestie.ru
Moscow

Timofey Shikolenkov
Marketing Director @ Audiomania
Moscow
  • Зачем мы 10 лет назад создали собственную систему веб-аналитики
  • Современная веб-аналитика в мультиканальном мире (как по отношению к рекламным каналам, так и каналам взаимодействия с клиентом)
  • Главные преимущества нашей веб-аналитики перед традиционной
  • Идеально точный колл-трекинг без подмены телефонов и дополнительных расходов
  • Отслеживание онлайн-источников оффлайн продаж
  • Как сделать такие инструменты своими руками


Андрей Юкин
Руководитель отдела автоматизаци @ retailCRM
Москва

- Пример внедрения CRM для роста повторных продаж

- Автоматизация обработки заказов цветочного магазина

- Управление комплектацией заказов в CRM системе


Sergey Kuleshov
Deputy CEO @ 1C-Bitrix
Moscow

It seems that it is enough just to process orders in time to ship goods in the online store. Most manage it quite normally.

But if “normally” is not enough for you, if you are constantly looking for new opportunities and tools for the "excellent" and ready to introduce modern technology without going broke, you need to find out:

- More information about the benefits of CRM in the online store, find out the scenarios;

- What methods of communication with the client are the most convenient and up to date, and will not overload your personnel;

- Fine features of quality automation and repeat sales.


Stepan Ovchinnikov
ген.директор @ ИНТЕРВОЛГА
Волгоград
Клиент Mybox – быстро растущая федеральная сеть доставки блюд японской и паназиатской кухни. Задача Автоматизация учета, поддержка коллцентра, создание системы онлайн-продаж и обработки заказов. Решение – создание комплексной системы учета и автоматизации всех ключевых бизнес-процессов. Созданная нами учетная система связывает все каналы продаж с производством и логистикой. Это – «нервная система» компании Mybox, позволяющая ей хорошо работать и стремительно развиваться. Mybox – эталонный «интеграционный проект». 3 года, 8000 часов, 100 городов, 250 точек

1. CRM, 2. Интеграция с 1С, 3. Подключение онлайн-кассы, 4. SEO-продвижение