Бизнес

Инструменты

Куратор секции: Ольга Утина

Привет всем! Меня зовут Ольга. я являюсь куратором секции Бизнес-инструменты. Я работаю в компании ADVANTSHOP. Секцию Бизнес-инструменты мы сделали для того, чтобы рассказать предпринимателям, как можно использовать IT-инструменты в пользу бизнеса, больше зарабатывать, меньше тратить. Мы делаем обзорные лекции на достаточно понятном и простом языке, где мы рассказываем о технологиях для бизнеса: CRM, трафик, управление бизнесом, управление IT-командой в Вашей компании.

Доклады на секции будут полезны предпринимателям, собственникам бизнеса, директорам по развитию бизнеса, маркетологам компаний, начинающему бизнесу. Мы приглашаем в качестве спикеров представителей крупных компаний, кто работает с 1000 клиентов, например, Яндекс.Маркет, а также собственников бизнеса. Доклады о бизнес инструментах для предпринимателей и маркетологов. Только проверенная информация от известных экспертов.

E-mail: utina@advantshop.net

Facebook: facebook.com/utina.olga.a


Aleksandr Feoktistov
Ex Chief Business Development Officer @ Yandex-Market
Moscow
  • Performance rising tools 80% businesses fail to use
  • How to measure KPI, and what to expect from the employees in charge of online marketing
  • What challenges can be delegated to the agency, and how to monitor the operating quality
  • A bit of horror from e-commerce practice

Stepan Zaytsev
CEO @ Internet Marketing Workshop
Москва
  • Overview of jobs, their duties and salaries.
  • When you need to recruit, and when not.
  • Features of employment.








Nikolay Kurbatov
CRM Consultant @ Acronis
Moscow

1. Do you know the situation with duplicate data in the CRM-system? 2. Managers do not want to monitor the quality of data in the CRM-system? 3. Employees do not understand the benefits of entering data into the CRM-system? 4. Reports that you download from the CRM-system do not correspond to reality? If you answered "yes" to at least one of these questions, come to listen to my report – you will learn about my experience to improve the quality of data in the CRM system.


Denis Prokhorov
Director @ Reporting Center
Ulyanovsk
Sergey Muzykantov
Project Manager @ LiteBox
Ulyanovsk
Kamil Kalimullin
CEO @ ADVANTSHOP
Ulyanovsk

Discussion of important changes in 54-FZ:

- How to deal with an on-line store appropriately having a retail store;
- Fiscal Data Operators.

Dmitriy Korobittsyn
Owner @ Supplier of Happiness
Moscow

1. What is True Drop Shipping? Unfortunately, many play with concepts: to some, DS is still

tightly bound to China shopping... I will tell you what True Drop Shipping really is in Russian

context.

2. Who needs Drop Shipping? The number of online stores that use Drop Shipping is

growing. I will tell about what competitive advantages the DS model offers to an on-line store

and to a supplier.

3. Why do online stores like Drop Shipping? The case of Elena Berkova, from

0 to 1,000,000 Russian Rubles in eight months. Elena Berkova is one of our DS clients. I asked

Lena to tell how she had set up her adult on-line store and why she was interested in Drop

Shipping.

4. What are the benefits Drop Shipping offers to a supplier? DS clients pay on time

and hardly ever leave. The rate of conversion from a request for partnership to a steady-working

wholesale client is 10 times higher than elsewhere.

5. The case of Supplier of Happiness

launching a DS project. Full automation of processes. Our turnover has grown three times. Drop

Shipping accounts for 70% of our turnover. DS model has become the platform for the launch of

the FIRE project. Status of the No.1 e-commerce supplier in the adult product niche.

6. How to launch Drop Shipping? What an existing supplier or distributor would need to launch Drop

Shipping? We will discuss technical and organizational issues associated with launch. I will tell

about the pitfalls, and show an easy way to tackle all the challenges.


Sergey Muzykantov
Project Manager @ LiteBox
Ulyanovsk

1. 54-FZ in retail and Internet commerce in the nearest years.

2. How the new law will affect traditional retail: advantages and disadvantages for business.

3. Changes in e-commerce, integration of a cash solution and an online store.

4. What penalties may be imposed for non-compliance with the law?

5. What is the future for online and offline retail?



Stephan Cheltsov
CEO @ "First Internet Project"
Moscow
Master class involves cases of implementing easy and simple solutions.

Key topics:

  • Roles of team members;
  • Who can coordinate several positions and what can be coordinated;
  • What instruments will help;
  • How to set tasks;
And how your business can benefit from it.


Vasily Fedoseev
E-Commerce Director @ Hobby Center
Moscow
  • Types of Information Systems
  • Integration options
  • Underlying IT Architecture of Online Store
  • External infrastructure integrations
  • External marketing integrations


Ekaterina Skrypnik
CEO @ Business Information Systems Group
Ulyanovsk

1. What way the federal strategy is better than the regional;

2. What to consider before going to other regions;

3. Which regions are worth entering, and which are not;

4. Digital and remote customer service technologies replace personal communication;

5. Features sales organization in the SME segment;

6. Features of sales organization in the corporate segment;

7. Technologies of industrial espionage or how to find out everything about competitors.



Denis Prokhorov
Director @ Reporting Center
Ulyanovsk

Who will be affected by the new rules. When some of statutes of the Federal Law will become effective.

New framework for settlements with cash and “electronic” money.

Submission of receipts to Fiscal Data Operators and local Tax Offices.

New requirements for receipts. Procedures for registration and use of cash register equipment.

Settlements in trade. Specifics of Internet settlements.

Responsibility for violation of the new rules.


Александр Грибанов
генеральный директор @ IT-Studio
Иваново

Проект уже запущен и приносит прибыль - где найти резервы для нового рывка вперед?

Изучать, но не заимствовать - что полезного можно взять из анализа конкурентов, и как не потерять "лицо".

Что хотят покупатели? Где взять и как интерпретировать информацию от пользователей.

Дорабатывать или перезапускать - критерии выбора, подсчет затрат, предполагаемая эффективность.

Когда редизайн приносит деньги? Как небольшие корректировки в сумме могут дать увеличение продаж в 1,5 раза.

Влияет ли стиль проекта на продажи.

Помним о людях с "той стороны" - как снизить трудозатраты на обработку заказов без сложных внедрений и CRM.

Переведем в цифры: калькуляция затрат и подсчет прибылей.

На примере перезапуска магазина ювелирных изделий jumagazin.ru


Константин Сокол
Руководитель отдела интернет-маркетинга @ KISLOROD
Чебоксары
▪ реальные историй о том, как предприниматели непреднамеренно убивают свои интернет-магазины; ▪ разбор ошибок и как их можно было избежать.

Сергей Разин
директор @ видОК
Чебоксары
- 10 лет преимуществ с помощью автоматизации бизнеса - роль Битрикс24 в автоматизации - философия Бизнес24 - примеры внедрения , кейс-огонь

1. Когда нужен аудит звонков 2. Как потерять 2 млн. рублей и найти с помощью аудита звонков 3. Штатный сотрудник vs Удаленный сотрудник 4. Практика аудита звонков - полезные советы 5. Автоматизация аудита звонков на примере нескольких проектов

Stepan Ovchinnikov
ген.директор @ ИНТЕРВОЛГА
Волгоград

Чтобы бизнес компании-разработчика был устойчив и мог развиваться, он должен быть прибыльным. Для этого нужно уметь считать деньги и .. регулярно повышать цены. Многие разработчики боятся и не умеют это делать, особенно для старых клиентов. Я расскажу как это делать на конкретных примерах: модель окупаемости, ABC-анализ, волшебное письмо, сценарий разговора и дзен переговорщика.


Что нужно знать о франчайзинге Создание франшизы Продвижение франшизы Упаковка франшизы Сопровождение Брокеридж