Digital-маркетинг

Web-аналитика

Привет, меня зовут Ксения Лакалина, я ген.директор агентства "ТемаКа". Мы приглашаем руководителей компаний, топ-менеджеров, интернет-маркетологов, специалистов по контекстной рекламе, веб-аналитиков и всех-всех причастных посетить секции «Лидогенерация» и «Веб-аналитика».

Вы хотите продвигать свой бизнес в интернете, но не знаете, с чего начать? Интересуетесь новыми сервисами и технологиями в интернет-маркетинге? Хотите узнать о самых свежих новинках в Яндекс.Директ и Google Adwords? С помощью каких каналов еще можно привлекать качественный трафик на сайт? Как отслеживать эффективность рекламы? Ответ на эти и другие вопросы на секциях «Лидогенерация» и «Веб-аналитика».

Известные эксперты из ведущих компаний поделятся своим опытом, последними новостями и важной информацией. У вас также будет отличная возможность пообщаться лично и задать свои вопросы. Мы вас ждем. Будет интересно!

E-mail: kseniya@temaka.ru
Facebook: kseniya.lakalina

Telegram: Ksy Lak


Stepan Zaytsev
CEO @ Internet Marketing Workshop
Москва

Review of surveys and application methods. No extra information, only benefits for managers in order to understand business data and to manage contractors.


Yuri Batievsky
@ Antop
Moscow

- True effectiveness of an advertising medium

- How to determine size of a medium

- How to determine size of a medium

- Linking contractors to KPI

- What is needed for work with CPO or ROI


Ivan Nikitin
Director Coach @ Ivan Nikitin & Co.
Korolev

The Whole Truth about Direct and Assisted Conversions


The report gives consideration to analysis procedures for e-Commerce site efficiency and conversions recording.

When adjusting and further applying analytic tools, the online store owners make concept-based and system mistakes, which results in irrelevance of the accumulated site-performance data array for any analysis, and the findings obtained are not consistent with the reality.


• Performance analysis: what to be analyzed and how

○ Traffic

○ Conversions

○ Proceeds or profitability

• Types of conversions

○ Direct conversions

○ Indirect conversions

○ Association or attribution of conversions

• Conversions

○ Transactions

○ Operation conversions

• Analysis procedures

○ Analysis framework

○ Marketing channels analysis

Questions and discussion


Alexey Gornostaev
CEO @ Fatfox
Moscow

The report on how to make decisions on the following steps, based on end-to-end data analysis and mathematical model of the enterprise.

How to understand what to invest to next month: advertising, conversion, mobile application development or shall you buy a few trainings for the Sales or hire a remote online consultants? How to make a choice, when there is not much money or resources but growth points are plentiful.

We will deal with the following:

- What is end-to-end data analysis: its components, way of implementation, and benefits;

- Generalized formula for income generation;

- Building the simplest mathematical model of business efficiency;

-Using end-to-end data analysis in a mathematical model for evaluating the effectiveness of investments;

- Mechanism for choosing the correct application point with limited budget and resources.


Ренат Семаков
@ ITECH.group
Ульяновск
С тем что без аналитики в web’е никуда уже все смирились. Но для хорошей работы нужны подходящие инструменты. Если вы активно не пользовались ничем кроме Яндекс.Метрики или Google Analytycs, этот доклад поможет расширить кругозор. *Еvent-based и person-based системы все популярнее, чем они лучше привычных всем session-based решений? *Когда сквозная аналитика действительно решает все проблемы? *PowerBI, Tableau и другие Bussines Intellegence инструменты идут в наступление на рынок. Что нужно знать о них, и чем web-аналитика отличается от бизнес-аналитики?